چربی و باکتری

این فرآیند ساده و گام به گام طبیعی به شما کمک می‌کند که ظاهر و احساس بهتری داشته باشید و حس تجدیدی از عزت نفس به شما بدهد. آیا پوست من ظاهر و احساس بهتری دارد؟ برخی از افراد شروع به احساس انواع درد می کنند، در حالی که برخی دیگر بیشتر اوقات احساس تحریک و اضطراب می کنند. اکثر پردازش های ما از داده های شخصی شما برای انجام تعهدات قراردادی خود در قبال شما ضروری است، و سایر انواع پردازش به منافع قانونی Acne Studios برای پردازش که در زیر ذکر شده است، متکی است. اما، قبل از امتحان محصولات آکنه، مهم است که بدانید چه چیزی باعث ایجاد آکنه در همه جا حاضر و آزار دهنده می شود. با این حال، دلایل احتمالی زیادی وجود دارد، مانند تغییرات هورمونی، دارو، رژیم غذایی، استفاده از آرایش و محصولات مراقبت از پوست، ژنتیک و تنبلی بهداشت. برخی از درمان‌های آکنه ممکن است در چند روز اول شروع به نشان دادن نتایج کنند، اما برای اکثر محصولات، مشاهده نتایج اغلب چهار تا شش هفته طول می‌کشد. گاهی ممکن است پوست شما شروع به کنده شدن کند و نسبت به نور خورشید حساس تر شود. پزشک شما ممکن است داروهای بدون نسخه یا تجویزی را برای مصرف خوراکی یا استفاده روی پوست توصیه کند.


اگر به موقع از آن مراقبت نشود، منافذ پوست مسدود شده و باعث تجمع بیشتر سلول های مرده پوست می شود. آکنه به دلیل مسدود شدن منافذ پوست مرده، چربی و باکتری ایجاد می شود. هر دو توسط مجموعه‌های مختلفی از غدد در فولیکول مو تولید می‌شوند و آکنه در اثر چربی یا سبوم بیش از حد ایجاد می‌شود. روغن CBD به دلیل توانایی آن در تنظیم نحوه ایجاد سبوم در بدن، ممکن است به کاهش انواع مختلف آکنه کمک کند. به دلیل این انسداد، سبوم تولید شده توسط غدد در داخل غده انباشته می شود. هنگامی که پورفیرین ها طول موج های خاصی از نور را جذب می کنند، آسیب رادیکال های آزاد ایجاد می شود که باکتری ها را از بین می برد. بیوپسی های پوستی که بلافاصله پس از درمان انجام شد، تغییرات ناشی از گرما را در غدد چربی نشان داد که باعث کاهش میزان چربی تولید شده می شود. کتاب الکترونیکی Acne No More راه‌های طبیعی برای مقابله با مشکلات آکنه و حذف آنها برای همیشه از پوست شما ارائه می‌کند. این محصولات مراقبت از پوست طبیعی دارای خواص ضد باکتریایی و درمانی هستند که باکتری ها را از بین می برند، اما به درمان هر گونه پوست آسیب دیده نیز کمک می کنند. این روغن که با ویتامین A، یک آنتی باکتریال طبیعی، ویتامین های B و C برای گردش سالم پوست و کلاژن برای الاستیسیته ایجاد شده است، پوست را برای لذت بردن از خود یا بازی شریک زندگی شفاف و انعطاف پذیر نگه می دارد.


بهترین کاری که یک مرد می تواند برای تمیز کردن منطقه انجام دهد این است که این کار را انجام دهد، تمیز نگه داشتن منطقه. در حالی که آکنه مردانه مطمئناً می تواند دلیلی برای خجالت باشد، درمان آن آسان است و به طور کلی یک مشکل طبیعی برای یک مرد سالم است. گفته می‌شود، اگر مردی پس از رهاسازی در بهداشت خود سهل‌انگیز باشد و به خوبی تمیز نشود، هر گونه گازهای گلخانه‌ای باقی‌مانده می‌تواند منجر به ایجاد جوش‌های اندام مردانه یا آکنه روی عضو یا نزدیکی عضوش شود. با این حال، اگر کشاله ران شما یکی از تنها قسمت های بدن است که آکنه را تجربه می کند، دلیل آن احتمالاً به دلیل بهداشت و محیط است - که هر دو به راحتی قابل رفع هستند. اما هنگامی که آکنه مردانه رخ می دهد، اغلب مواد شیمیایی خشن مورد استفاده برای جلوگیری از لک های صورت برای استفاده در پوست ظریف مردانه بسیار قوی هستند. آرایش صورت مانند پایه و روژ باید بدون روغن باشد. اگر خود را افسرده و از وضعیت پوست خود ناامید می بینید، تماس تلفنی بگیرید و قرار ملاقات را تعیین کنید. اگر جوش های آکنه روی سینه، پشت یا شانه های شما هستند، سعی کنید لباس های گشاد نیز بپوشید.


نمی توان انکار کرد که گزینه های زیادی برای درمان آکنه برای مبتلایان به آکنه وجود دارد، اما نتایج از فردی به فرد دیگر متفاوت است. نظرات درمان آکنه: حتماً نظراتی را در مورد محصولاتی بخوانید که ادعا می‌کنند آکنه را از بین می‌برند، برخی از آنها بسیار خوب هستند، اما برخی از آنها خوب نیستند. لب ها به ندرت با پوست چرب مشکل دارند. اگر همچنان قرمزی چرب دارید، کرم ضد قرمزی پنسیدا بخرید تا تمام لکه های صورتتان کاهش یابد. تا آنجا که می خواهید، در فعالیت های تمیز کردن صورت وسواس نداشته باشید، زیرا شستن بیش از حد صورت می تواند پوست را به طور استثنایی منقبض کند. اگر ماسک به اندازه کافی ضخیم نیست که روی صورت شما بماند، ممکن است مقداری عسل اضافه کنید تا پایدارتر شود. حدود دو بار در روز صورت خود را تمیز کنید. شستن صورت 2 بار در روز احتمالا یک روش قدیمی است، اما مطمئن ترین راه برای حفظ سلامت پوست است. یکی از ناراحت کننده ترین چیزها در مورد آکنه یادآوری است که یک ماه بعد روی صورت شما باقی می ماند. اگر وضعیت آکنه شما در سطح خفیف است، تقریباً هر محصول آکنه ای برای درمان آن کار می کند.


مطالعات مختلف نشان داده‌اند که درمان‌های مراقبت از پوست آکنه با روغن درخت چای نسبت به درمان‌هایی که دارای بنزوئیل پراکسید، رایج‌ترین ماده در بسیاری از محصولات تجاری هستند، کمتر تحریک‌کننده هستند. همچنین باید از محصولات موهای چرب خودداری شود، به خصوص برای کسانی که موهای بلندی دارند و مرتباً با صورت شما تماس دارند. توصیه های پایانی در مورد داروهای هومیوپاتی برای آکنه قبل از استفاده از این محلول های آکنه و لک صورت خود را بشویید. منافذ زیر پوست زندگی می کنند و به غدد سازنده s متصل می شوند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد